Klacht: Factuur uit de lucht intvangen

op 12 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Enige tijd geleden heb ik de reclame op Facebook gezien van blackhead killer. Echter pagina afgesloten en nu ontvang ik facturen met nummer LXNL6085186 over de nog te betalen factuur met buitengerechtelijke incassokosten van 69.85 euro. Met de eerste factuur welke al meteen volgens het briefje, de tweede factuur was, heb ik contact gemaakt met het bedrijf om ze attend op te maken op het feit dat ik niets besteld nog ontvangen had en dat ik er daarom mij niet verplicht tot betaling voelde. Ik heb nog steeds er geen antwoord van gekregen. Ik heb het vandaag ontvangen en dacht dat dit lekker naar misdaad rook en de prullenbak ermee toen zag ik dat er al heel veel klachten over zijn en besloot alsnog hiermee hulp te vragen.

Indien kosten, weggescholden worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht Dianagiraldo

1 maand geleden - Foute spelling op de titel van mijn klacht. Ik kan het niet meer corrigeren. Excuses!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dianagiraldo