Klacht: Factuur gekregen, maar nooit opleiding aangevraagd

op 17 juli 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een informatie aangevraagd, kreeg in plaats daarvan boeken en een factuur. Boeken terug gestuurd en gebeld. Heb nooit getekend of iets maar moet toch de hele opleiding betalen. Ik wilde alleen maar informatie. Vaak geprobeerd te bellen maar moet echt die factuur betalen?! Help me weet niet meer wat ik moet doen.

Als de factuur opgeheven wordt en me betaalde geld terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

2 maanden geleden - Geachte mevrouw, Op basis van uw postadres en mailadres kunnen wij geen aanmelding achterhalen. Kan het zijn dat u bij een andere aanbieder de studie heeft besteld? Zou u anders een relatienummer (die staat op de factuur) door kunnen geven? Dan zoeken we het voor u op. Alvast bedankt voor uw reactie. Vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Bericht van NHA

1 maand geleden - Geachte mevrouw, Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Zou u alsnog een relatienummer door kunnen geven? Dan nemen we uw klacht in behandeling. Vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Reactie van de melder van de klacht Loves18

1 maand geleden - Mijn klantnummer is 1861208 Sorry voor de late reactie

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 02 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2017 om 14:41 geantwoord

Ik heb de boeken optijd opgestuurd en een brief erbij gedaan. Dat het fout is gegaan. Hier was toen geen reactie op en mijn vader heeft toen ook opgebeld

Alle klachten die gemeld zijn door Loves18