Klacht: Factuur en aanmaning voor gratis detox behandeling

op 13 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Gratis detox behandeling voor 1 maand aangeboden gekregen van Bralex Webshops B.V. Deze behandeling Forskolin Naturals + Detox Plus voor 1 maand werkt niet, en kreeg ook nog een factuur voor deze gratis behandeling van €99,91. Inmiddels zijn de kosten inclusief BTW en sommatiekosten opgelopen tot €124,91.

De vordering moet worden ingetrokken omdat deze "gratis" behandeling zonder kosten moet zijn en de betrouwbaarheid van dit bedrijf te wensen overlaat!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste Thea Mooij, Wat jammer dat u onze aanbieding verkeerd heeft begrepen, terwijl dit heel duidelijk op onze website staat vermeld. Ik zal het nogmaals aan u uitleggen; U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken. 1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur. 2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren. Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren. Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Laura

Alle klachten die gemeld zijn door TMooij