Klacht: factuur eigen risico 2014 ontvangen eind februari 2016.

op 29 februari 2016 over Aevitae in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 februari een factuur ontvangen voor het ter hand stellen van medicijnen in 2014.
Alle zorgkosten al lang betaald voor 2014.
Te gek voor woorden dat je na 2 jaar nog eens een rekening gepresenteerd wordt terwijl men werkt met een automatisch systeem.
Hierover gebeld wordt je uitgelachen omdat ze bij aevitae zelf wel bepalen wanneer men een factuur stuurt.communicatie is slecht. Men laat je niet uitpraten en probeert je van je stuk te brengen

Gewenste Oplossing:

Wanneer de factuur ingetrokken wordt want er is nog nooit een formulier bij de apotheek uitgegeven aan mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aevitae over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aevitae in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aevitae een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aevitae

Heeft op 24 juli 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Luckerhoff,

Wij ontvingen via Klacht.nl een melding dat deze klacht nog openstaand is. De afhandeling heeft echter al geruime tijd geleden plaatsgevonden, maar we hebben deze niet de status Opgelost gegeven. Dit doen we hierbij alsnog.

Heeft u toch nog vragen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900 - 369 33 33.

Met vriendelijke groeten,

Aevitae B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door r. luckerhoff