Klacht: factuur betaling aan tele 2

op 15 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

klacht.nl
geacht dhr mevr.
na oneenigheid met tele2 over de factuur betaling ,sturen wij u dit bericht om tot een oplossing te komen.
op 16 september 2016 ,stuurt tele2 mij een factuur toe via de mail de hoogte van de factuur was 43,67
voor deze factuur heb ik betaal d in september 53,13 ingelijk teveel betaald aan tele2.op nu tuurt tele2 mij brief toe dat er te weinig is overgemaakt en moet nog 3,98 bij betalen wat ik weiger te doen na contact met tele2 werd er gezegt dat ik het niet snp en dat er helemaal geen nota betaald is, heb tele2 daarop de bankafschriften door gestuurd als bewijs dat er wel betaald is tele 2 geeft zo al gewoonlijk geen antwoord waar wij ook niet op rekenen en drammen hun zin eingelijk door

dat tele2 eens goed gat nakijken wat mijn factuur betalingen zijn op klantnummer dat er altijd bij gemeld word bij de betalingen mijn klant nummerB0007500134

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door siebevanderveen55