Klacht: Factuur betalen

op 26 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik was 26 juni tot 5 juli op vakantie. Daardoor kon ik niet bij de inleverdag zijn op school. Deze inleverdag werd ook pas een week voor de inleverdag bekend gemaakt, toen was mijn vakantie al lang geboekt.

Daarna heb ik de boeken opgestuurd, 14 of 15 augustus. Volgens Van Dijk te laat en boeken terug naar mij gestuurd, en nu willen ze dat ik een factuur van boven de €500 betaal, terwijl ik de boeken gewoon op had gestuurd.

Ik kon de boeken niet eerder opsturen, want van 5 juli tot 2 augustus ben ik niet thuis geweest (ik was ergens anders in het land aan het babysitten, ik kon niet weg en dit was al afgesproken voor de zomervakantie, dus heb het ook niet bewust gedaan). Daarna was ik van 3 tot en met 11 augustus weer op vakantie, en ik heb de boeken daarna dus opgestuurd.

Als Van Dijk de boeken gewoon terugneemt en ik geen €500 hoef te betalen. Ik heb ze immers gewoon opgestuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

Beste Sascha,

Op 16 juni 2017 hebben wij u het inleverformulier gemaild. Hierin staat aangegeven welke boeken u moet inleveren en op welke datum dit kan op school. Op 5 juli 2017 hebben wij u nogmaals een e-mail gestuurd met daarin dat u de boeken nog niet heeft ingeleverd en u de mogelijkheid heeft tot 1 augustus 2017 om de boeken naar ons op te sturen. Wanneer u niet in de gelegenheid was om de boeken in te leveren/retour te sturen had u dit aan een naaste kunnen overdragen of dit bij ons aan kunnen geven.

Wij hebben de boeken op 16 augustus 2017 retour ontvangen, dit is helaas te laat!

Vriendelijke groet,
Annemiek