Klacht: factuur abonnement

op 20 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Een aantal maanden geleden ben ik op mijn werk gebeld door puzzelbrein. Ik zou vrijblijvend een puzzelboekje krijgen en kon ik kijken wat ik ervan vond. Ik was daar verder niet in geïnteresseerd maar puzzelbrein zou alleen maar een puzzelboekje opsturen en ik zat verder nergens aan vast. Ik was aan het werk dus vond het al vreemd dat ik daar gebeld werd hierover maar goed. Ik heb nog duidelijk gevraagd of ik nergens aan vast zat en dat was niet zo. Tot mijn verbazing kreeg ik wel een factuur van 75, 30 euro. Ik heb hierop gereageerd dat ik deze niet ging betalen om dat ik helemaal geen abonnement wil en mij is gezegd dat ik nergens aan vast zat. Daar kreeg ik een standaard mail op terug. Wederom weer gemailt dat ik het niet ga betalen en weer een standaard mail dat ik dit dan eerder had moeten aangeven.
Nu kreeg ik een aanmaning en moet ik 81,80 betalen. Blijkbaar ben ik ergens “ingeluisd” ik ben dus totaal niet geinteresseerd in een abonnement en ben ik niet van plan om dit te betalen. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Als mijn aanmaning/abonnement wordt ingetrokken of in ieder geval een stuk minder hoef te betalen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona Zee