Klacht: Factuur

op 17 september 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een bestelling geplaats, jawel met gratis Beats, nouja gratis… dit ‘kadootje komt mij duur te staan Het is te moeilijk voor apple om de producten die je 1 bestelling plaats ook op 1 factuur te zetten! Nee wat ze doen het bedrag van de Beats in mindering brengen op de macbook, en een een aparte factuur met de beats, met als gevolg dat je 2 facturen hebt met hetzelfde nummer bij 1 bestelnummer. met de vertekening dat ik mijn macbook voor 1300 heb gekregen ipv de die ik toch echt 1600 heb betaald. De klantenseervice schuift het af, het ysteem kan dat niet anders… ik bel met een persoon lijkt me en niet met een systeem. Echt zo zwaar teleurgesteld. De opossing van aplle…. Stuurt u alle producten terug, en plaats de bestelling opnieuw, wanneer u dan kiest om alles tegelijk te leveren wanneer alles uit de bestelling op voorraad is dan krijgt u wel alles op 1 factuur. Meneer kunt u dan op de factuur vermelden dat het uit 2 facturen bestaat of dat het een deellevering betreft… precies nee dat gaat niet at kan niet in het systeem…. ipv nieuwe iphones misschien nieuw facturatieprogramma ontwikkelen?

met heel iets kleins en logisch, 1 factuur van 1 bestelling.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bianca2701