Klacht: factuur

Piet de Jonge op 06 november 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens opgave van parkmobiel op 9 oktober parkeren in Haarlem.
Ik was op deze dag in Zeeland kan dus niet parkeren in Haarlem.
Bij het melden van deze actie is mij verteld door parkmobiel dat dit wel mogelijk is.
Deze geprobeerd vanuit Zeeland ) ‘s-Heerenhoek ) dit was niet mogelijk.
Bij parkmobiel word beweerd dat dit wel mogelijk was ( parkeer zone van 200 km )
Hoe via telefoon geen verhaal krijgen, alleen via mail.
Dit komt mij vreemd over, fouten worden niet nagekeken en men heeft deze actie al voldaan aan de belasting.
Het verzoek kunt u dit natrekken en mij op de hoogte brengen.
Met dank voor u mede werking.
Gr. piet de jonge

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Je verwacht toch van Parkmobile een aanvulling op dit geval. Hoe kan het bestaan dat ik met mijn Iphone op 200 km afstand kan inloggen. Als dit per ongeluk is geactiveerd hoe is het dan mogelijk dat deze 41 minuten later word gedeactiveerd. Tevens is voor deze aanmelding geen mail verzonden. Zou Parkmobile alsnog eens willen onderzoeken hoe dit mogelijk is. De prijs van dit parkeren is 3,20 euro, kost meer tijd dan dit bedrag. Toch graag een onderzoek hoe dit mogelijk is. Gr. Piet de Jonge.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door