Klacht: factuur

op 07 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft verschillende (achteraf tegenstrijdige info) gekregen via de telefoon wat betreft het terugsturen van zijn boeken.
Hij mocht onverwacht het 2e jaar overdoen van de VAVO-Arnhem Rijn-IJssel. Hij was daardoor te laat met inleveren van de boeken, maar na overleg mocht hij ze alsnog terug sturen zonder factuur.
Toen zij er achter kwamen dat hij weer exact dezelfde boeken moest bestellen hebben wij gebeld dat dit een beetje vreemde gang van zaken was (terugsturen en opnieuw bestellen) en mocht hij de boeken verlengen.
Echter, wij bleven maar facturen en herinneringen + boetes ontvangen.
Ik ben de afgelopen weken constant bezig geweest van Dijk telefonisch bereiken, dramatische actie, want dat lukt echt niet. Uiteindelijk een mailwisseling gehad en de medewerker vindt het zeer spijtig dat ik verkeerd ben voorgelicht door één van hen want je kunt helemaal niet verlengen (??)
Ik ga af op de telefonische adviezen die ik krijg, maar die blijken niet te kloppen. Als klant kan ik daar niets aan doen, maar zit nu met een factuur + boete

Ten eerste dienen zij in piektijden extra personeel aan te nemen zodat je zalen kunt uitleggen en niet uren in de wacht staat. Erg slechte service.
Daarnaast wil de boeken dan wel betalen, maar zeker niet de boete. Zij lichten mij verkeerd voor.

Ellen de Geest
moeder van Sidney Veldstra

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:23 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sidneyjv@hotmail.com