Klacht: Factuur

op 04 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Sinds dat ik contract heb afgesloten met Tele2. Heb ik contact gehad met Mvr. Heleen van den Berg.
Helaas zijn de afgesproken afspraken nog steeds niet waar gemaakt.
Ik zou een korting krijgen van 9x €8-.
Die ik nog steeds niet heb gekregen.
Ze beweren dat dat wel zo is.
Maar op mijn facturen is de korting niet aantoonbaar en er word een bedrag van €45,- afgeschreven i.p.v. €37,-
Het restant openstaand bedrag wat ik vergoed moet krijgen is ook elders nog niet op mijn rekeningnummer gestort.
Na aantal keren vergoedingsformulier te hebben ingevuld en 5 keer telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice. Is er nog steeds geen resultaat. Vindt dit heel jammer en een slechte service !

Hoop u hiermee voldoende mee te hebben geinformeerd.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn klachten worden opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AGencarslan