Klacht: Facturen zonder bevestiging van inschrijving en prijs

op 29 juni 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

In maart heb ik op website van NHA gekeken naar thuisstudie Budgetcoach. Meteen daarna werd ik gebeld door NHA of ik lesmateriaal twee weken op proef wilde hebben. Als ik het lesmateriaal niet beviel mocht ik het binnen twee weken kosteloos retour zenden. De doos met lesmateriaal is echter door drukte en vakantie niet geopend en niet binnen twee weken teruggestuurd. Toen kreeg ik direct een factuur zonder enige vorm van bevestiging van inschrijving. Daar ik dacht dat dit de cursusprijs was heb ik maar betaald om geen incasso te krijgen. Het materiaal heb ik ongeopend terug gestuurd want ik wilde de training helemaal niet volgen. Ik heb gebeld en aangegeven dat ik de training niet wens te volgen maar ze konden het niet terug draaien terwijl ik nooit enige bevestiging van de inschrijving en totale cursusprijs heb ontvangen.

Ik heb het pakket met lesmateriaal niet tijdig teruggestuurd maar ik wil de training niet volgen. Inmiddels heb ik het totale lesgeld van meer dan 400 euro voldaan om geen incasso te krijgen.
Ik ben tevreden met betaling van 1 ve 4 termijnen en dat de overige 3 termijnen van 118 euro = 354 euro wordt teruggestort. Ik heb immers het lesmateriaal terug gestuurd.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 04 juli 2016 om 09:42 geantwoord

Bericht van NHA

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Leeuwen, De voorgaande oplossing die u heeft ontvangen is bedoeld voor een andere student. Uw klacht is nog gewoon in behandeling en u ontvangt binnen de afgesproken termijn een reactie. Onze excuses voor de onstane verwarring. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door fionavanleeuwen