Klacht: Facturen en afgesloten!

op 05 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Waardeloos bedrijf, in mei (!) een abbonement afgesloten en deze GELIJK geannuleerd door te weigeren aan de deur en nu nog steeds bezig met bellen omdat ik facturen blijf krijgen van mijn zogenaamde abbonement!
Ik had nadat ik dacht (!) dat alles geregeld was met Typhone en Tele2 (dus facturen verwijderd, abbonement geannuleerd) een nieuw abbonement afgesloten via mobiel.nl ook bij Tele2, deze heb ik wel in gebruik genomen en nu ben ik dus afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben! Dit is dus dat abbonement geweest die ik nooit heb gehad! 10 werkdagen verder kreeg ik een mailtje dat ik ze maar terug moest bellen voor meer info, dat met gedaan en nu gaat de medewerkster wel alles doorgeven (100e belofte) maar kan het weer 10 werkdagen duren. Dit is dus zo goed als een maand ten onrechte afgesloten zijn! Waardeloos!

Tele2 sluit mij direct weer aan, heeft alles op orde en geeft me een vergoeding.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Indiraja