Klacht: factura

op 30 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste meneer Reka,

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

Er zou inderdaad onterecht een afkoopsom berekend worden, inmiddels is dit al in balans gezet en hoef je de onterechte afkoopsom niet te betalen.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Marriet

Klantenservice Tele2

Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice of bel 020-7544444 (lokaal tarief). De klantenservice is open van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur. Zaterdag zijn we open van 09.00 tot 18.00 uur. Zondag zijn we gesloten.

Klik op de AcceptEmail om te betalen

Klik op de AcceptEmail hierboven en controleer of je terecht komt op: https://transaction.acceptemail.com.
Kun je de AcceptEmail niet zien, kies dan in je mailprogramma voor het weergeven van afbeeldingen/show images.

Geachte Heer/Mevrouw Reka,

We konden het bedrag van je laatste factuur niet afschrijven. Het bedrag is € 379,28.

NU BETALEN

Regel de betaling alsnog eenvoudig en snel via iDEAL. Klik op de afbeelding hierboven of de link Nu betalen en volg de instructies. Betaal voor 20 oktober 2016.

Wil je geen gebruik maken van de AcceptEmail, maak het bedrag dan over naar rekeningnummer NL68 RBOS 0575 4788 53 t.n.v. Tele2 Nederland BV te Amsterdam en vermeld je factuurnummer NL1607671797 en uw klantnummer B0007596275.

Staan er nog meer facturen van ons open? Dan kun je die ook meteen betalen.

Ander rekeningnummer?
Wil je het rekeningnummer voor de automatische incasso van Tele2 facturen veranderen? Klik dan hier. Ga dan naar TV, Internet en/of Bellen en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Heb je intussen al betaald? Dan kun je deze mail natuurlijk als niet-verzonden beschouwen.

Meer weten
Heb je verder nog vragen? Kijk dan op tele2.nl/klantenservice.

We houden contact.

Tele2

ik vind niet mer normal

duen juli werk goed

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht E.Reka

2 maanden geleden - niet ongewenste eimel sturen bij mij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Reka