Klacht: onterecht betaald voor een kaartje

op 11 november 2017 over FACTS in de categorie Feest/Festival/Evenement

Op vrijdag 20 oktober kocht ik een kaartje voor FACTS, er stond NERGENS vermeldt op de pagina dat kinderen onder de 10 jaar gratis mochten, ik kocht dus ook een kaartje voor mij en mijn dochter.
Tijdens het op naam registeren moest ik een geboortedatum voor zowel mij als mijn dochter invullen, waarvoor dat precies was is mij onduidelijk.
Ik heb beide kaartjes betaald.
Op zaterdag 21 oktober begon FACTS, ik liep naar binnen mijn kaartje werd gescand, echter kreeg ik te horen dat mijn dochter gratis naar binnen mocht, dus ook geen kaartje nodig had. Echter werd wel haar kaartje gescand, dus er was voor mij ook geen mogelijkheid om hem nog aan iemand anders te verkopen.
Ik vind dat op het moment dat ik haar geboortedatum had ingevuld ik de melding had moeten krijgen dat ik voor haar niet hoef te betalen, en buiten dat had de persoon die haar kaartje scande dat nooit mogen doen.
Dit lijken mij 2 grove fouten van FACTS, ik heb meerdere malen om terugbetaling van haar kaartje gevraagd maar ze weigeren, terwijl ik vind dat zij 2 keer nalatig zijn geweest in het melden dat mijn dochter gratis naar binnen mocht.

Als ik het bedrag van het kaartje teruggestort krijg

Alle klachten die gemeld zijn door Rekked