Klacht: facebook junes peril

op 07 december 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

hallo,06-12-2017is van mijn rek nr nl53ingb00022286423 2x 21.99 eu afgeschreven,dit was een aanbieding ik heb deze 1x ontvangen en wil daarom graag dat u 21.99 eu terugstort op mijn rek,m vr gr Diny-van R
assel-Slagboom

ik wil 21.99eu terug op mijn rekening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 december 2017 om 09:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/why-do-I-see-adyen-on-my-bank-statement

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com