Klacht: fabrieksgarantie

op 18 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom op een soundbar 2 jaar fabriekgarantie is de productielijn niet goed genoeg, om 5 jaar fabriekgarantie te geven.
Is er op getest, dat de meeste na 2 jaar mankementen krijgen.
Moeten de mensen ervan uitgaan dat naar 2 jaar het product kapot gaat.
Ik heb al diverse berichten gelezen dat het producten net naar 2 jaar kapot zijn.
Mijn soundbar gekocht 18-05-2016 en nu de subwoofer al in reparatie.
Het kan zijn dat ik hem binnenkort terug krijgt.

Gewenste Oplossing:

Als de fabrieksgarantie op 5 jaar staat, dan lijk het een goed product te zijn.
Durf Samsung dat aan ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans261