Klacht: Faaborg partytent

op 20 september 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juni partytent faaborg gekocht bij jisk in Barendrecht.
Na vakantie terug komen zijn er twee stokken afgebroken. Netjes op 14 augustus 2017 gebeld en kreeg mail adres om foto,s toe te sturen en dan zou het zo spoedig mogelijk worden opgelost.
Nu 5 weken later nog steeds niet opgelost vind dit echt schandalig.

Gewenste Oplossing:

Op 1september heeft eindelijk na een boze mail geantwoord dat ik de des betreffende onderdelen moest doorgeven die kapot waren nou top dacht ik
Nu 20 dagen verder weet ik nog steeds niks en wil dan ook niet meer de onderdelen maar me geld terug a 150,- euro. Mijn geduld is op !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 21 september 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Lammens,

Vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgepakt. Dit is niet de uitstraling die wij willen hebben. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw bericht doorsturen naar ons filiaal in Barendrecht. Zij zullen contact met u opnemen om te kijken wat ze voor u kunnen betekenen.

Groet Aline

Alle klachten die gemeld zijn door Lammens