Klacht: Fa-Med weigert klachten op te lossen en verspreidt alleen leugens

op 08 augustus 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Na het versturen van een herinnering, zonder originele factuur, met betaaltermijn van 4 dagen heeft Fa-Med alleen nog leugens verspreid en geschreven maar nog altijd geen oplossing of antwoord geboden op de klacht.

Stoppen met het schrijven van leugens en schriftelijk en inhoudelijk reageren op klachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

1 jaar geleden - Graag zouden wij samen met u tot een goede oplossing van uw klacht willen komen. Wij hebben u geprobeerd te benaderen met de gegevens die bij ons bekend zijn, uw aantijgingen zijn ons inziens niet terecht. Uiteraard vinden wij het erg vervelend te vernemen dat u de originele nota niet heeft mogen ontvangen. Deze is op 07-07-2016 volgens onze gegevens aan u verzonden. Hoezeer het ons ook spijt; wij hebben helaas geen invloed op de fysieke bezorging van uw post zelf. Op 01-08-2016 hebben wij de nota nogmaals verzonden. Het kan enkele werkdagen duren voordat u de nota ontvangt. U heeft via uw account op www.notavanfamed.nl een herinnering ontvangen per e-mail. In uw account kunt u uitstel van betaling aanvragen en de nota inzien. Als u nog verdere vragen heeft, of, ondanks uw aangegeven bezwaar, alsnog een persoonlijk gesprek op prijs stelt, dan vernemen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Famed B.V.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 15 augustus 2016 om 09:03 geantwoord

Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Eerder hebben we u gevraagd contact met ons op te nemen als u nog verdere vragen had of persoonlijk contact op prijs stelde.

Wij hebben tot op heden helaas niets van u mogen vernemen. Derhalve willen wij bij deze de hoop uitspreken dat uw vragen zijn beantwoord.

Mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben, dan willen wij u vriendelijk verzoeken om aan ons door te geven wanneer en op welk nummer we u kunnen bereiken. We zullen dan, uiteraard zo spoedig mogelijk, contact met u opnemen.

Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelicht_door_famed