Mijn Klacht:
Ik kreeg onlangs een overzicht van mijn verzekeraar waarin gemeld welk bedrag ik zelf nog moet voldoen aan de zorgverleners. Hier stond dan ook een nota bij van de tandarts waarna ik vandaag contact heb gehad met de assistente van de tandarts kreeg ik te horen dat er facturen waren gestuurd naar mijn oude adres. De assistente vertelde mij dat de facturen lopen via famed en dat ik het beste contact kon opnemen met hun. Dit heb ik zojuist gedaan en kreeg een zeer onvriendelijke dame aan de telefoon die totaal niks wilde doen voor mij en eigenlijk ook aangaf dat het mijn probleem was. Terwijl ik de situatie had uitgelegd hoe het misverstand is ontstaan en aangegeven had de facturen te willen betalen als ik ze ook daadwerkelijk in mijn bezit had.
Tijdens dit gesprek kreeg ik ook te horen dat er facturen waren doorgezet naar credios waar ik tot op heden ook nog niks van heb ontvangen. Ik gaf aan dat ik het raar vindt dat er niet gekeken wordt naar een passende oplossing gezien de situatie en het niet terecht is dat ik extra kosten moet gaan betalen voor iets waar ik niks aan kan doen. ik altijd op tijd bij mijn zorgverleners aangegeven dat ik verhuist ben zo ook bij mijn tandarts.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het redelijk vinden als de extra kosten komen te vervallen die nu bij famed en credios lopen omdat ik ten alle tijden bereid ben geweest om de facturen te voldoen als ik ze had ontvangen.
