Klacht: blokkade

michael bil op 12 januari 2015 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Fa-Med B.V. has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 2 februari 2015
Reactie van het bedrijf:

We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en telefonisch de situatie doorgenomen. We hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u...

Categorie Betalingsdiensten
Status Opgelost
Datum 12 januari 2015

Een klant van Fa-Med B.V. ervaart problemen met een blokkade die is ingesteld door het bedrijf, waardoor hij zijn tandarts niet kan betalen. Ondanks dat hij per 1 januari 2015 is overgestapt naar een nieuwe zorgverzekeraar met extra dekking voor tandartskosten, wordt hij door de tandarts gevraagd om direct te betalen. De klant vraagt om hulp om deze situatie op te lossen, aangezien zijn schuld onder de WSNP valt.

Mijn Klacht:

Wij zitten per 8 aug 2014 in wsnp.Had betalingsachterstand,maar dat us meegenomen in wsnp.Nu ben ik per 1 jan 2015 overgestapt van zorgverzekeraar,van zilveren kruis basisverzekering naar dsw av top.
Nu wil mijn tandarts dat ik direct betaal terwijl ik per 1 jan extra verzekerd ben voor tandartskosten.Dit alles door een blokkade door famed!!!
Ik heb een slecht gebit,vandaar ook een extra verzekering.Famed houd alles tegen terwijl de schuld onder de wsnp valt. Graag zou ik geholpen willen worden en naar de tandarts gaan……Met vriendelijke groet Michael Bil

Gewenste Oplossing:

Als de blokkade er af gaat!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 02 februari 2015 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en telefonisch de situatie doorgenomen. We hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Famed.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM