Klacht: Eyeliner duo L’Oréal

op 04 juni 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste allemaal,
Nu had ik eerst de super liner perfect slim eyeliner gekocht en die deed het na een paar dagen al niet meer. Er kwam niks meer uit het puntje en ik was nogal teleurgesteld aangezien ik vind dat ik wel wat kan verwachten van L’Oréal. Hierna heb ik de heb ik de L’Oréal eyeliners nog een kans gegeven en de Super liner duo precision gekocht. Die is nog erger! Ik kan geen nette lijntjes maken, de vloeistof is waterig en niet die gepigmenteert. Ookal schud je je gek hij is niet diep zwart.
Op mijn ogen ziet dit er erg lelijk uit en ik heb nog nooit zo’n slechte eyeliner meegemaakt. Nu ben ik het beu want ik heb rond de 26 euro betaalt voor waardeloze kwaliteit. Ik kan er geen terug brengen aangezien ze al open zijn. Voor mij nooit meer een L’Oréal eyeliner.

Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden en ik feedback krijg.

Ik zou graag iets vervangbaars willen of een goed werkende eyeliner.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 19 juli 2016 om 11:25 geantwoord

Wij willen de producten graag voor je omruilen. Daarom vragen wij je het product naar ons Informatie Centrum te sturen, een postzegel is niet nodig:
L’Oréal Informatie Centrum
antwoordnummer 455
2130 WB Hoofddorp.
Vermeld je volledige adresgegevens en e-mailadres.
Niets ontvangen van de klant .

Alle klachten die gemeld zijn door Rafaella