Klacht: Extreme wisselkoers gerekend

op 25 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op e-Bay een radio gekocht. De prijs hiervan werd vermeld in zowel 295 GBP (Engelse Ponden) als in euros: € 336,00. Echter, op de bankafrekening bleek Paypal i.p.v. € 336,00 € 352,00 berkend te hebben, dus € 16,00 extra voor de currency exchange van GBP naar Euro. Echter, de prijs stond in de advertentie op e-Bay vermeld in € 336,00. Ik vind dit dus misleiding en zelfs diefstal. e-Bay en Paypal klantenservice wijzen de vinger naar elkaar over dit probleem en beide klantenservices willen niet meehelpen om dit probleem op te lossen. Ik heb de transactie ongedaan gemaakt binnen één dag na aankoop en toen heeft Paypal mij nota bene maar € 333,00 van de € 352,00 terugbetaald Zodra ik dit opmerkte heb ik dus bij e-Bay en Paypal een klacht ingediend waar niets mee gedaan is

Ik ben tevreden wanneer Paypal mij het verschil tussen € 333,00 en € 352,00 terugbetaalt oftewel € 19,00. Verder raadt ik e-Bay en Paypal aan om onmiddelijk hun gedrag te veranderen en wanneer er een advertentie staat op e-Bay met een bedrag in Euro's dat dit bedrag dan ook daadwerkelijk door Paypal van de klanten hun rekeningen wordt afgetrokken en niet een extra vedrag voor currencuy conversion omdat er toevallig ook een bedrag in een andere currency dan Euro's vermeld staat in de advertentie, naast het bedrag in Euro's

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trilili123