Klacht: extreem slechte service

op 10 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim anderhalve week geleden heb ik een tuinset bij Wehkamp besteld en vervolgens afleverdatum 9 mei gekozen (dus had dynalogic anderhalve week de tijd om mijn order goed in te plannen) Afgelopen maandag zou deze dan eindelijk geleverd worden! Ik keek er enorm naar uit. Ik had in de nacht van zondag op maandag nog een nette mail gekregen waarin stond dat ik mijn spullen tussen 10:00 en 13:15 kon verwachten. Mooi, daar had ik speciaal verlof voor opgenomen. Om 13.00 nog geen vrachtwagentje gezien bij mij in de straat. Ik heb in de mail waar de aflevertijd in stond weergegeven op de track and trace link geklikt en zag tot mijn verbazing ”geannuleerd” staan!! (ik heb overigens gezien dat ik niet de enige ben waarbij dit zo gegaan is) Vervolgens heb ik moeten bellen naar het veel te dure service nummer waar een jongedame mij vertelde dat de annulering klopte, de bus was te vol (!?) blijkbaar is dit normaal want ze bood ook niet haar excuses voor het ongemak aan. Daarnaast was een compensatie ook erg lastig maar gelukkig mocht ik wel een klacht indienen ­čÖé De eerst volgende mogelijkheid zou vandaag tussen 16.00 en 20.00 zijn. Aangegeven dat wij werken en gevraagd of ze niet iets later konden komen, daar moest ik me geen zorgen over maken. Nu hebben ze blijkbaar van 15.15 tot stipt 16.00 bij ons voor de deur gestaan. Ik ben er echt helemaal klaar mee! Jammer dat ik nu weer contact op moet nemen voor een nieuwe aflever afspraak! Ben benieuwd of het nu allemaal wel lukt.

Gewenste Oplossing:

Allereerst: houden aan afspraken! Vooral wanneer er van die exorbitante bezorgingskosten worden gerekend. Duidelijker communicatie (bellen/mailen wanneer er geannuleerd wordt!!!!!!) En DIRECT compenseren (bezorg kosten terugstorten) Heel jammer dat zo'n leuk bedrijf als Wehkamp Dynalogic gebruikt als bezorgdienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 mei 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Leeuwen,

Allereerst onze oprechte excuses!

Normaliter berichten de collega's van de klantenservice de klanten wanneer een afspraak niet doorgaat. Echter zie ik dat ze door de onverwachtse drukte hier niet tijdig aan toe waren gekomen. Uw klacht is dan ook intern doorgezet zodat de verantwoordelijke hierop aangesproken kan worden.

Het komt de laatste tijd helaas steeds vaker voor dat verschillende leveranciers de orders foutief bij ons aanmelden. Er worden orders aangemeld met een bepaald aantal kilogram en/of vierkante meters terwijl deze in werkelijkheid niet kloppen. Hierdoor kan het voorkomen dat ze er tijdens het laden achter komen dat de planning niet klopt. De wagen van de koerier is dan te klein om alle producten mee te nemen en het lukt spijtig genoeg niet altijd om een vervangende grotere wagen in te zetten.
Bij de afspraak van 10 mei hebben de koeriers correct gehandeld. Wanneer er wordt gekozen voor een bepaald tijdvak, dan kan het inderdaad voorkomen dat de koeriers precies aan het begin van dit tijdvak aanwezig zijn.

Voor het eventueel terugstorten van de bezorgkosten dien ik u conform werkafspraken door te verwijzen naar uw leverancier. Zij kunnen een dossier bij ons openen en deze kosten weer op ons verhalen.

Ondanks alles hoop ik dat u ondertussen van uw nieuwe tuinset heeft kunnen genieten!

Nogmaals sorry en een heel prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Leeuwen