Mijn Klacht:
Na paar keer vandaag gebeld tehebben en met belofte dat mijn tv vandaag toch zou komen, kreeg ik toch mijn tv niet, ze houden je gewoon aan het lijntje
Gewenste Oplossing:
Bezorgkosten en mijn uren terug in geld
Fool0001 op 07 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post
Na paar keer vandaag gebeld tehebben en met belofte dat mijn tv vandaag toch zou komen, kreeg ik toch mijn tv niet, ze houden je gewoon aan het lijntje
Bezorgkosten en mijn uren terug in geld
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 juni 2015 om 14:46 geantwoord
Geachte heer/mevrouw.
Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.
Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice