Klacht: Wasmachine Wehkamp

Absnaps op 24 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb een wasmachine bij Wehkamp gekocht die vandaag geleverd zou worden. Beloofd was dat ze er tussen 14:45 en 16:45 zouden zijn. Vervolgens kreeg ik om 17:02 een sms met het bericht dat er een vertaging was opgelopen. Toen de belofte dat ze er tussen 16:56 en 18:56 zouden zijn. Om 19:00 heb ik maar gebeld met de klantenservice met de vraag waar ze nou blijven. Mij is toen verteld dat ze later zijn begonnen met de route in verband met de sneeuw, en dat er ook nog zes adressen voor de mijne zijn. Ze rijden tot 20:00 en ze kon niet garanderen dat ze de wasmachine vandaag nog zullen brengen. Om 20:00 moest ik terug bellen zodat zij kon bevestigen of ze nog zouden komen. Bel ik om 20:00 is iedereen van Extra@Home lekker naar huis. Zo mooi dit. Ik ben nog steeds voor jan lul aan het wachten. Als ze niet komen dan weet ik nu dus ook niet wanneer ze dit wel van plan zijn te doen! Verschrikkelijke service voor een aankoop met een hoog bedrag. Waar ook nog eens 29,95 euro bij komt voor het bezorgen en service die maar gewoon even niet zonder bericht komt opdagen. Ik ben ongelovelijk boos.

Gewenste Oplossing:

Als mijn wasmachine wordt bezorgd op de afgesproken dag en tijd. Wat dus niet meer gaat gebeuren. Ik heb helemaal niks meer gehoord van Extra@Home. Ik zit om 20:30 nog steeds te wachten op niets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 juni 2015 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u order is afgerond, wijzigen wij de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door