Klacht: wasmachine niet geplaatst en aangesloten

ericvanwessel op 31 januari 2012 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wasmachine gekocht bij wasmachine.nl (onderdeel van create2fit webshops van Tom Coronel), inclusief aansluitservice (plaatsen op maximaal tweede verdieping, aansluiten, verpakkingsmateriaal afvoeren). De bezorgers van extra@home wilden de wasmachine gewoon op de benedenverdieping achterlaten. Slechts na veel overredingskracht is de wasmachine naar de tweede verdieping gebracht. Daar neergezet zonder aan te sluiten en verpakkingsmateriaal mee te nemen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog plaatsen, aansluiten en verpakkingsmateriaal afvoeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 02 februari 2012 om 19:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld en excuses gemaakt. Chauffeurs volgende dag teruggestuurd om de machine alsnog aan te sluiten.

E@H

ericvanwessel

Heeft op 03 februari 2012 om 10:39 geantwoord

Ik ben inderdaad netjes en snel gebeld door een coördinator van extra@home en zeer vriendelijk te woord gestaan. Ook hij vond het een vreemde gang van zaken en heeft de bezorgers nogmaals naar mijn huis gestuurd met de opdracht om de wasmachine alsnog aan te sluiten en het verpakkingsmateriaal af te voeren.

Het aansluiten van de wasmachine is inderdaad alsnog gebeurd, maar ook deze keer is het verpakkingsmateriaal niet meegenomen. Om niet nogmaals diezelfde bezorger over de vloer te hebben, heb ik dat zelf maar weggebracht.

Ik heb de coördinator van extra@home wel laten weten dat het wederom niet gelukt was het verpakkingsmateriaal af te voeren, waarop hij woedend (richting de bezorgers) aangaf dat hierop een boete zou volgen.

Acht sterren voor de snelheid (van de afhandeling van mijn klacht, niet voor de bezorging en aansluiting zelf), negen sterren voor de vriendelijkheid van de coördinator van extra@home (niet voor de bezorgers) en drie sterren voor de oplossing (die niet volledig is uitgevoerd).

Al met al: ik ben tevreden over de wijze waarop mijn klacht in behandeling is genomen, maar niet tevreden over het feit dat ik uiteindelijk zelf de rotzooi moest opruimen.

Niets ten nadele van de coördinator van extra@home, maar als ik voortaan de keuze heb, zal ik niet meer voor deze bezorgdienst kiezen.

Alle klachten die gemeld zijn door