Mijn Klacht:
Delft, 26 mei 2017
Geachte heer/mevrouw,
Al vijf weken zit ik met een kapotte wasmachine. Op dinsdagavond 23 mei 2017 heb ik eindelijk online , rond 22.00 uur, via Mediamarkt een wasmachine besteld. Voor 22.30 uur besteld , morgen in huis.
Vervolgens krijg ik op woensdagochtend een e-mail van extra at home met een link om de bestelling te volgen. De bezorgtijd wat werd aangegeven was tussen 11.15 en 14.15 uur. Mijn buurvrouw van Nijlhof 1 heb ik gevraagd om de monteur op te vangen en hem zijn werk te laten doen. De huissleutel heb ik voor 8.00 uur aan haar afgegeven. Vervolgens heb ik rond 8.15 uur gebeld met het KCC van extra at home. Tijdens dit gesprek heb ik uitgelegd dat ik naar mijn werk moest en dat aangebeld dient te worden bij Nijlhof 1. Alles is netjes door de medewerkster genoteerd in het systeem en eveneens is dit aan de chauffeur Osman doorgegeven. Vervolgens rond 15.15 uur heb ik gebeld met mijn buurvrouw. Die deelde mee dat de wasmachine er nog niet was. Ik heb toen wederom gebeld met het KCC van extra at home. De medewerker gaf aan dat de chauffeur zeker weten die dag de wasmachine zou bezorgen en dat alles duidelijk gecommuniceerd is met de chauffeur. Vervolgens krijg ik een e-mail rond 16.00 uur waarin vermeld wordt een nieuwe afspraak in te plannen nu ik tijdens de bezorging niet thuis was. Mijn buurvrouw van 80 jaar is de hele dag bezig geweest bij haar voordeur om onkruid te wieden. Zei gaf aan dat dit niet kan kloppen aangezien er twee busjes van de Regiotaxi die dag de straat in zijn gereden. Er heeft geen enkele chauffeur van extra at home bij haar aangebeld. Vervolgens zit een feestdag Hemelvaartsdag ertussen waardoor ik een extra dag zonder wasmachine zit. Vervolgens krijg ik vrijdagochtend een e-mail van extra at home met de link om de bestelling te volgen. De bezorgtijd die aangegeven werd was tussen 8.30 en 11.30 uur. Een uur later kijk ik weer naar de bezorgtijd en vermeld wordt dat de bezorgtijd tussen 8.00 en 21.00 uur zal zijn. Overigens krijg ik van Postnl een sms waarin vermeld wordt dat de wasmachine tussen 8.30 en 11.30 uur wordt bezorgd. Er is totaal geen duidelijkheid over de bezorgtijd. Nu ik zes dagen werk, moet ik mijn zaken regelen op de vrije verplichte dagen die ik heb. De afspraak met de kapper en de mondhygiënist heb ik hierdoor moeten afzeggen.
Hoe kan het zijn dat als ik voor 22.30 uur de bestelling heb geplaatst, het volledige bedrag van €493,- heb betaald, mijn bestelling de volgende dag niet heb ontvangen? Dit terwijl ik duidelijk heb gecommuniceerd? En mij telefonisch is toegezegd dat de chauffeur zeker weten de wasmachine op woensdag zal afleveren? Op uw website vermeld is dat in een tijdvak van 3 uur de bestelling wordt geleverd…dat dit een beetje uitloopt heb ik nog begrip voor maar niet dat ik de hele dag tot 21.00 uur moet thuisblijven. Lijkt net alsof er niet met een planning wordt gewerkt of een slechte planning.
Als ik van tevoren had geweten dat dit zo zou gaan, had ik nooit de bestelling gedaan. Mijn vertrouwen in Mediamarkt en de bezorgservice extra at home ben ik kwijt. Vervolgens zit ik nu nog steeds zonder wasmachine en moet ik maar noodgedwongen van 8.00 tot 21.00 uur thuisblijven en hopen dat de wasmachine wordt geleverd. Ook heb ik wederom bij de buurvrouw moeten wassen tegen betaling uiteraard. Ik wil u vragen om mijn klacht in behandeling te nemen en mij tegemoet te komen met een compensatie voor deze gang van zaken.
Hoogachtend,
Mevrouw C.Ramkhelawan
Gewenste Oplossing:
Zal tevreden zijn als ik de wasmachine geleverd krijg en een compensatie in geld.
