Mijn Klacht:
27 februari jl is bij ons een wasmachine, besteld bij Bol.com afgeleverd, er is een aansluitservice bijgekocht, wat volgens de website inhoudt:
Installatie op locatie
Als je gebruik maakt van deze service dan wordt het artikel voor je uitgepakt en aangesloten. Dit is alleen mogelijk
tot en met de tweede verdieping van een woning als de trap of lift voldoende ruimte biedt. Uiteraard wordt het oude
apparaat retour meegenomen als deze transportklaar staat. Het oude apparaat hoeft daarvoor niet perse bij de drempel klaar te staan.
De wasmachine is wel netjes naar boven gebracht, maar nietaangesloten omdat er een trekschakelaar was, er moest dan 35 euro extra betaald worden. De bouten aan de achterzijde konden niet verwijderd worden omdat men de juiste sleutel niet bij zich had. Verpakkingsmateriaal moesten wij zelf houden, voor het geval de wasmachine retour moest. Men wilde de wasmachine ook gewoon op de overloop laten staan, niet in de douche, wellicht omdat hij toch niet aangesloten werd. Toen wij zelf iemand hadden gevonden die de wasmachine kon aansluiten bleek er 1 bout te zijn afgebroken, die zat tussen het verpakkingsmateriaal. Wasmachine moest dus terug en 11 dagen later weten wij nog niet waar deze wasmachine is en nog geen geld retour om een nieuwe te kunnen bestellen (dat probleem ligt mede bij Bol.com hoewel extra@home de wasmachine ook weer zelf heeft opgehaald.
Gewenste Oplossing:
Wij moeten al 2 weken de was buiten de deur laten wassen, mijn vrouw moet 3 x per week met een wasmand naar beneden en later weer naar boven lopen terwijl ze artrose in de nek en schouders heeft en ik gehandicapt ben en daardoor geen trap kan lopen. Zegt u dan zelf maar wat voor een oplossing u daarvoor kunt bieden
