Klacht: Waar zijn mijn spullen?

noellastraakenbroek op 29 september 2012 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week 21 september online meubels besteld (én betaald) bij Leenbakker die bezorgt zouden worden afgelopen donderdag 27 september door Extra@home. Ik kreeg keurig de sms dat ze er rond 13:55 zouden zijn, ik had een briefje opgehangen met mijn telefoonnummer mocht er iets mis gaan; briefje was weg maar voor de rest geen spoor van Extra@home (ook geen briefje van hun in de brievenbus). Vrijdag gezorgd dat er iemand de hele dag thuis was (!) nog niets, in het systeem van LB staat dat mijn spullen bezorgd zijn. In de winkel kunnen ze helaas ook niets vertellen. Baal hier flink van! als ik dit had geweten had ik ze wél in de winkel gekocht; nu wacht ik een week….

Gewenste Oplossing:

Op zeer korte termijn een bericht van LB of Extra@home waar de spullen zijn en wanneer ze komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 01 oktober 2012 om 08:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Extra@home heeft de order op 27-09-2012 conform afspraak aangeboden, echter was u niet thuis. De chauffeurs hebben het briefje gezien, echter mag er vanuit Leen Bakker geen aflevering plaatsvinden zonder handtekening. Er is na de 27e geen nieuwe afspraak gemaakt en zodoende hebben wij de order ook niet nog een keer aangeboden.

Onze klantendienst heeft opdracht gekregen om u zo dadelijk te bellen voor een nieuwe bezorgafspraak.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg,

E@H

Alle klachten die gemeld zijn door