Mijn Klacht:
Op 26-12 hebben wij via de gamma webshop laminaat besteld, voor bijna 300,-, (Aangezien mijn vriend werkeloos is en alle inkomsten van mij af hangen hebben we dus lang gespaard hiervoor).
bevestigingsmail van gamma gehad dat deze betaald was.
Op 29-12 rond 21.15u kregen we een sms van extra@home over dat het pakketje 30-12 bezorgd zou worden. Tijdvlak was nog onbekend.
Op 30-12 om 7.26 een sms gekregen dat het pakket tussen 16.02u en 19.02u geleverd zou. Op mijn werk geregeld dat ik eerder kon gaan, aangezien mijn vriend een sollicitatie had.
Om 15.30 was ik thuis en om 19.30 dacht ik dat het door de weersomstandigheden wel kon zijn dat het wat uit liep. Om 21.00 nog maar eens mijn track&trace nummer gecheckt en toen stond er: tijdsvlak niet bekend, bezorger is onderweg, Ik wilde contact opnemen met de klantenservice maar die was al gesloten, Nu om 23.37 nog geen pakketje gezien.
Ik vind het schandalig dat er zo omgegaan wordt met klanten!
Ik heb ben eerder gestopt het werken, wij hebben lang gespaard voor een laminaatvloer te kunnen kopen, en ik ben 5 uur aan het wachten geweest,,,,,, En als nog weet ik niks…..
Gewenste Oplossing:
laat klanten wat weten als je later bent/niet komt......
Minder lange tijdsvlakken. Eerder laten weten wanneer en hoe laat je komt.
Meer respect hebben voor je klanten en de spullen die ze bestellen!
En als ik naar andere klachten hier kijk snap ik niet dat bedrijven nog met Extra@home samenwerken.
Als ik weer eens iets groots bestel via internet kijk ik eerst met welk bedrijf dit product verzonden wordt.