Klacht: Waar is mijn pakketje?

MyloNala op 30 december 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26-12 hebben wij via de gamma webshop laminaat besteld, voor bijna 300,-, (Aangezien mijn vriend werkeloos is en alle inkomsten van mij af hangen hebben we dus lang gespaard hiervoor).
bevestigingsmail van gamma gehad dat deze betaald was.
Op 29-12 rond 21.15u kregen we een sms van extra@home over dat het pakketje 30-12 bezorgd zou worden. Tijdvlak was nog onbekend.
Op 30-12 om 7.26 een sms gekregen dat het pakket tussen 16.02u en 19.02u geleverd zou. Op mijn werk geregeld dat ik eerder kon gaan, aangezien mijn vriend een sollicitatie had.
Om 15.30 was ik thuis en om 19.30 dacht ik dat het door de weersomstandigheden wel kon zijn dat het wat uit liep. Om 21.00 nog maar eens mijn track&trace nummer gecheckt en toen stond er: tijdsvlak niet bekend, bezorger is onderweg, Ik wilde contact opnemen met de klantenservice maar die was al gesloten, Nu om 23.37 nog geen pakketje gezien.

Ik vind het schandalig dat er zo omgegaan wordt met klanten!
Ik heb ben eerder gestopt het werken, wij hebben lang gespaard voor een laminaatvloer te kunnen kopen, en ik ben 5 uur aan het wachten geweest,,,,,, En als nog weet ik niks…..

Gewenste Oplossing:

laat klanten wat weten als je later bent/niet komt......
Minder lange tijdsvlakken. Eerder laten weten wanneer en hoe laat je komt.
Meer respect hebben voor je klanten en de spullen die ze bestellen!
En als ik naar andere klachten hier kijk snap ik niet dat bedrijven nog met Extra@home samenwerken.
Als ik weer eens iets groots bestel via internet kijk ik eerst met welk bedrijf dit product verzonden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - En een goedmakertje voor klanten waarbij het fout gaat zou ook niet misstaan @ extra@home

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Vanmorgen contact met gamma klantenservice. Waarom het pakketje niet geleverd is wisten ze niet. Nieuwe bezorgdatum 2 jan 16.00-19.00. Kan ik weer vragen of ik eerder kan gaan op het werk..... wat een slecht werk....

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Grappig..... krijg ndt

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Grappig ... krijg net een smsje dat het bezorgd wordt tussen half 2 en half 6. Als ik kijk op mijn track&trace heb ik volgens postnl mijn pakket 31december om 12.11 al ontvangen... Beetje vreemd want hier ligt nog geen laminaat.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Ik hoopte dat ik vandaag klaar zou zijn met klagen, maar helaas. Het laminaat is eindelijk binnen. Maar ik mis nu nog de plinten. De bijbehorende plinten had ik gekocht met 20% korting. Ik wederom gebeld naar de gamma (medewerkster was overigens zeer behulpzaam en begripvol). Verhaal verteld enzij vertelde mij dat het wel was verzonden. Ze heeft contact opgenomen met extra@home. Ook bij extra@home stond het pakket met plinten eveneens op afgeleverd. Beetje een vreemde zaak. De gamma medewerkster zou via de bezorger kijken of het pakket nog ergens rond zweeft, maar kan mij morgen wat pas latenIk weten. Mochten ze pakket kwijt zijn, krijg ik mijn geld terug gestort. Ik vroeg hoe het dan zit met de korting, ook hier zou ik morgen wat over horen. Ik ben behoorlijk boos over het gebeuren. Vind dit niet professioneel en ook geen goede service! En ik ben benieuwd of ik hier nof wat van hoor via deze site!

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Nog geen reactie op deze of mijn andere klacht. Slechte zaak! Het laminaat ligt inmiddels maar de plinten zijn nog 'kwijt'?

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

MyloNala

Heeft op 15 juni 2015 om 21:14 geantwoord

Opgelost????????
Ik heb mijn pakket gekregen (met beschadigde pakken door het gegooi van de beste bezorgers... maar daar is ook alles mee gezegd. Geen excuses, en alle extra kosten e.d. wordt niks mee gedaan. Bijvoorbeeld door bellen, vrij regelen op het werk, benzine door op en neer te rijden naar die prachtige bouwmarkt....
Mijn mening veranderd niet. Slechte zaak

Alle klachten die gemeld zijn door