Klacht: Verdrietig

op 13 maart 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag werd mijn gloednieuwe wasmachine afgeleverd. Hij werd neergekwakt, de stekker erin gestopt, zo mevr u kunt wassen.
Hij staat vreselijk scheef, loopt vast en er komt water uit.
De oude wilde hij niet meenemen want hij had geen handgrepen en dan hoefde hij t niet mee te nemen.
Verpakkingsmateriaal lieten ze er ook maar bij liggen. Kortom ik verdrietig naast Mn mooie nieuwe wasmachine, die niet werkt, met om me heen een oude wasmachine en alle zooi.
Ze zijn al met al 5 min binnen geweest toen stoven ze weer weg. Nooit maar dan ook nooit meer dit bedrijf voor mij.
Ze waren heel erg onbeschoft en ontzettend sarcastisch. Het is minutenwerk zo blijkt.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 14 maart 2018 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Madeleine Prins,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat de bezorgers uw bestelling niet volgens de voorwaarden hebben bezorgd. Kijkende in uw order zie ik een serviceopdracht staan voor 14-03-2018. Ik hoop dat we met het uitvoeren van de serviceopdracht u het gevoel hebben kunnen gegeven dat de klacht goed is opgepakt.

De klacht wordt met de gegevens uit de zending doorgezet naar de vervoerder, met het verzoek om de klacht met de bezorgers te bespreken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Grip