Klacht: Slechte slechte service!!!

Yasmin1234 op 01 november 2013 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Extra@home has resolved this complaint
Klacht opgelost op 4 november 2013
Reactie van het bedrijf:

Klant gebeld en excuses gemaakt voor de vertraging en de beschadigde artikelen. Mvg, Extra@Home

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 1 november 2013

Een klant heeft negatieve ervaringen met de bezorgservice van Extra@home. Bij de eerste bezorgpoging arriveerde de levering twee uur te laat en ontving de klant een gescheurde bank. Tijdens de tweede bezorgpoging werd opnieuw niet binnen de beloofde twee uur geleverd.

Mijn Klacht:

Banken besteld van de wehkamp, bij de eerste poging
Om te bezorgen 2 uur te laat en gescheurde bank gekregen
Tweede poging vandaag weer niet binnen de vermelde
2 uur dat ze zouden komen!! Vreselijk bedrijf

Gewenste Oplossing:

Geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 november 2013 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld en excuses gemaakt voor de vertraging en de beschadigde artikelen.

Mvg,

Extra@Home

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM