Mijn Klacht:
Eerste zending met forse beschadigingen geleverd. Werd erg luchtig over gedaan door de bezorgdienst. Kijk maar even en anders moet je gewoon bellen. Dus moeten bellen want mijn tv wandmeubel was geleverd met een groot aantal beschadigde panelen.
Product opnieuw moeten bestellen. Dag voor aflevering bericht. Zou geleverd worden vrijdag 02-01-2015 tussen 14.20 en 17.20. Middag vrijgenomen. Uiteindelijk 17.52 gebeld met extra@home. Zending stond nog op de lijst, zou waarschijnlijk nog voor 20.00 uur geleverd worden. NIET dus, hele dag zitten wachten. Weekend vrij gehouden om meubel te monteren……… Zaterdagochtend gebeld om te vragen of mijn zending dan vandaag bezorgt zou worden, nee hoor, helaas niet gewoon doorgeschoven naar de volgende dag maar een nieuwe afspraak maken. nu pas wordt het meubel pas 07-01-2015 geleverd, omdat er dus iemand thuis moet zijn. Wordt er ook nog doodleuk gezegd dat er niet perse iemand thuis hoeft te zijn en dat het ook bij de buren mag worden afgegeven……een complete tv-wandmeubel….
Ben absoluut niet tevreden over de wijze van afleveren en over het gebrek aan communicatie naar ons als klant! Ik heb overal zelf achteraan moeten bellen.
Gewenste Oplossing:
Echt tevreden was ik wanneer het meubel gewoon conform afspraak was geleverd. Nu dat eenmaal niet is gelukt had extra@home met mij contact op moeten nemen en niet andersom.
Compensatie voor mijn vrijgenomen middag en weekend.
Een goede oplossing zou zijn wanneer extra@home nu als compensatie het meubel voor mij in elkaar zou (laten) zetten. Ik heb er helaas voorlopig geen tijd voor.....meubel reeds 14-10-2014 besteld, maar noodgedwongen dus voorlopig nog steeds de spullen op de grond....