Klacht: slechte service

Louis Vink op 03 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste zending met forse beschadigingen geleverd. Werd erg luchtig over gedaan door de bezorgdienst. Kijk maar even en anders moet je gewoon bellen. Dus moeten bellen want mijn tv wandmeubel was geleverd met een groot aantal beschadigde panelen.

Product opnieuw moeten bestellen. Dag voor aflevering bericht. Zou geleverd worden vrijdag 02-01-2015 tussen 14.20 en 17.20. Middag vrijgenomen. Uiteindelijk 17.52 gebeld met extra@home. Zending stond nog op de lijst, zou waarschijnlijk nog voor 20.00 uur geleverd worden. NIET dus, hele dag zitten wachten. Weekend vrij gehouden om meubel te monteren……… Zaterdagochtend gebeld om te vragen of mijn zending dan vandaag bezorgt zou worden, nee hoor, helaas niet gewoon doorgeschoven naar de volgende dag maar een nieuwe afspraak maken. nu pas wordt het meubel pas 07-01-2015 geleverd, omdat er dus iemand thuis moet zijn. Wordt er ook nog doodleuk gezegd dat er niet perse iemand thuis hoeft te zijn en dat het ook bij de buren mag worden afgegeven……een complete tv-wandmeubel….

Ben absoluut niet tevreden over de wijze van afleveren en over het gebrek aan communicatie naar ons als klant! Ik heb overal zelf achteraan moeten bellen.

Gewenste Oplossing:

Echt tevreden was ik wanneer het meubel gewoon conform afspraak was geleverd. Nu dat eenmaal niet is gelukt had extra@home met mij contact op moeten nemen en niet andersom.

Compensatie voor mijn vrijgenomen middag en weekend.

Een goede oplossing zou zijn wanneer extra@home nu als compensatie het meubel voor mij in elkaar zou (laten) zetten. Ik heb er helaas voorlopig geen tijd voor.....meubel reeds 14-10-2014 besteld, maar noodgedwongen dus voorlopig nog steeds de spullen op de grond....

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Louis Vink

Heeft op 18 juni 2015 om 22:30 geantwoord

Oplossing? welke oplossing? Is werkelijk een belachelijk antwoord, er wordt op geen enkele wijze inhoudelijk ingegaan op de klacht! Gezien de eveneens belachelijke termijn die nodig was om te reageren op mijn klacht is de bestelling inderdaad afgerond en het meubel gemonteerd en geplaatst, maar extra@home maakt zich met dit antwoord belachelijk!!

Alle klachten die gemeld zijn door