Klacht: slechte bezorging en klantenservice

op 17 april 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al twee keer bericht gehad dat pakket afgeleverd zou worden woensdag en vrijdag de hele dag thuis gebleven maar geen pakket. Na drie keer gebeld te hebben met klantenservice, waarvan 125 minuten in de wachtstand te hebbengestaan, is mij nog niet duidelijk waarom de chauffeur niet is gekomen nl. hij is niet bereikbaar, hebben z’n telefoonnr. niet, is halverwege gestopt met z’n rit, er zijn problemen, pakket is manco, beschadigd, smoezen genoeg!!!!!!!!!! We gaan het volgende week weer inplannen enz.
Ik heb de leverancier gebeld dat ze de hele bestelling maar moesten annuleren, ik ben het wachten en thuisblijven beu (ze moeten het persoonlijk afleveren???) Ze konden het begrijpen en hadden ook veel problemen met de vervoersdienst. Jammer voor Wehkamp, ze verliezen denk ik veel klanten door de slechte/geen service van extra@home!!!!!!!!

Wanneer ze hun afspraken nakomen, op tijd leveren volgens hun gemaakte afspraken (mails en 07.00uur ontvangen sms??)
Geen wachttijd van gemiddeld 40 minuten voor de telefonische klantenservice.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 29 april 2015 om 09:17 geantwoord