Klacht: Slechte bezorging

harrykat op 05 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden werd in Winterswijk een pakket naar mij in Amsterdam verzonden. Toen ik vrijdag de Extra@home klantenservice belde werd mij verteld dat het die dag om 12.00 was binnen gekomen in Amsterdam en dat het op Maandag bezorgd zou worden. Het is nu maandag en ik heb nog niks gehoord van Extra@home. Geen email, SMS of telefoontje. Kan ik fijn de hele dag thuis zitten wachten. De klantenservice is ook geen hulp. Als je belt heb je zo 15-20 wachtenden voor je en het duurt eeuwig voordat je aan de beurt bent.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten wanneer mijn pakket geleverd gaat worden. En nog liever: ik wil het nu hebben. Een week om iets van Winterwijk naar Amsterdam te brengen is belachelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door