Klacht: Problemen met pakketbezorging en onbereikbare klantenservice

klager2f1f1ae0 op 27 juli 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 15 augustus 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste, Excuus voor de verlate reactie. Wij hebben dit voor je negekeken en zien dat wij de order niet op tijd hebben ontvangen, en dit dus niet op de gewenst datum konden bezorgen. Zie in middels dat jouw zending is...

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 27 juli 2026

Er zijn problemen ervaren met de pakketbezorging van Extra@home, waarbij PostNL de pakketten pas na enkele dagen scant, ondanks dat het pakket al in hun beheer is. De klant heeft lange wachttijden aan de telefoon gehad zonder gehoor en vond de klantenservice via chat ook onbereikbaar, wat leidt tot frustratie over de gebrekkige communicatie en service.

Mijn Klacht:

Ik heb problemen ondervonden met de bezorging van mijn pakket via Extra@home. PostNL scant de pakketten pas na 3-4 dagen, terwijl mijn pakket al in hun beheer was. Ze beweren dat het pakket er nog niet is, wat ik erg frustrerend vind. Ik heb meer dan 45 minuten aan de telefoon gewacht, maar kreeg geen gehoor en de chat is ook onbereikbaar. Dit lijkt een manier om hun werkdruk te verlagen, maar als ze het niet kunnen, moeten ze er niet mee beginnen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een antwoord op de vraag wanneer mijn pakket bezorgd zal worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 augustus 2026 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Excuus voor de verlate reactie.

Wij hebben dit voor je negekeken en zien dat wij de order niet op tijd hebben ontvangen, en dit dus niet op de gewenst datum konden bezorgen. Zie in middels dat jouw zending is bezorgd.

Met vriendleijke groet,
Extra@Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM