Klacht: Problemen met levering van laminaat

klagercc824170 op 20 augustus 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 augustus 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste, Bedankt voor je bericht. Wij hebben dit voor je nagekeken, jouw order zit in een bezorgnetwerk waar alleen op maandag, woensdag en vrijdag bezorgd kan worden dit ivm met de grote en het gewicht van de order. Ik begrijp...

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 20 augustus 2026

Er zijn problemen ondervonden met de levering van laminaat dat online is besteld bij Gamma. Na het kiezen van een leverdatum ontving de klant een andere datum en kon er geen aanpassing worden gemaakt. Ondanks meerdere pogingen om het probleem op te lossen via verschillende communicatiekanalen, bleek dat Extra@home geen zware leveringen op zaterdag uitvoert, terwijl dit wel als optie op de website van Gamma stond vermeld.

Mijn Klacht:

Ik heb online laminaat besteld bij Gamma en een leverdatum gekozen via hun website. Na betaling ontving ik echter een e-mail met een andere leverdatum. Toen ik contact opnam met Gamma, kon men niets veranderen en moest ik wachten op een e-mail van PostNL. De volgende dag ontving ik een leveringsmail van PostNL Extra@home, maar op hun site kon ik niets aanpassen. Na meerdere pogingen via telefoon, chat en Messenger met zowel Gamma als Extra@home, werd mij verteld dat Extra@home geen zware leveringen op zaterdag doet, terwijl deze optie wel op de website van Gamma stond. Ik heb inmiddels al zes uur besteed aan het oplossen van dit probleem, maar het is nog steeds niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om levering op de afgesproken datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 augustus 2026 om 18:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben dit voor je nagekeken, jouw order zit in een bezorgnetwerk waar alleen op maandag, woensdag en vrijdag bezorgd kan worden dit ivm met de grote en het gewicht van de order. Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan omdat de keuze is voor zaterdag. Zie inmiddels dat de zending is bezorgd.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM