Klacht: Problemen met levering en gebrek aan communicatie

klager7b7b9ad8 op 02 oktober 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 7 oktober 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste Michiel den Daas, Jammer om te horen dat de bezorging niet is uitgevoerd op de aangekondigde datums. Heb het voor je nagekeken. Zie dat de bezorger bij je geweest was, maar heeft aangegeven dat dat Meldingen over je zending...

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 2 oktober 2026

Er zijn problemen gerapporteerd met de levering van een pakket door Extra@home, dat meerdere keren is verzet zonder dat er een bezorger aan de deur is geweest. Bovendien ontbrak een trackinglink van Extra@home en functioneerde de tracking van PostNL niet op hun website. De klantenservice bood summiere antwoorden en was niet bereikbaar via telefoon.

Mijn Klacht:

Ik heb problemen met de levering van mijn pakket, dat al twee keer is verzet zonder dat er iemand aan de deur is geweest. Daarnaast heb ik geen trackinglink ontvangen van Extra@home zelf, en werkt de tracking van PostNL niet op de website van Extra@home. Na contact met de klantenservice kreeg ik onhulpzame en summiere antwoorden, en ik kan Extra@home niet telefonisch bereiken.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een telefoonnummer voor directe communicatie en duidelijkheid over wat ik kan verwachten met betrekking tot mijn levering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 oktober 2026 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michiel den Daas,

Jammer om te horen dat de bezorging niet is uitgevoerd op de aangekondigde datums. Heb het voor je nagekeken.

Zie dat de bezorger bij je geweest was, maar heeft aangegeven dat dat Meldingen over je zending wordt verzonden via de sms en email. Het email adres die wij hebben staan is niet het email adres wat wij nu zien bij het melden van deze klacht. Per mail wordt je ook op de hoogt gehouden over je zending.

Wij zien dat je zending inmiddels al is bezorgd.

Met vriendelijke groet

Extra@Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM