Klacht: Oude koelkast niet meegenomen.

Steven de Jong op 05 juli 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 5-7-2018 koelkast bezorgd, die via media markt gekocht was.
Koelkast netjes op tijd afgeleverd.

Echter de oude koelkast werd niet meegenomen, omdat de vrachtauto vol zat.
Ik begrijp dit niet staat duidelijk vermeld dat de oude koelkast retour meegenomen word. De nieuwe koelkast is uit die zelfde vrachtauto gekomen en de oude is kleiner en past er dan niet meer in?

Zeer slechte service van Postnl extra @home. Echter mediamarkt blijft eind verantwoordelijke, want daar heb ik de koelkast gekocht en die heeft de bezorging uitbesteed.

Er is ook geen andere oplossing geboden en moest zelf maar gaan bellen.

Gewenste Oplossing:

Als de koelkast alsnog opgehaald word.

Heb inmiddels al nar Postnl extra@home gebeld, maar ook daar stuurde ze me weer door naar de mediamarkt.

Nu de media markt maar weer bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 07 juli 2018 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steven de Jong,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat de chauffeur bij de levering van uw bestelling het oud milieu niet mee heeft genomen. Vanwege een volume probleem was er in de auto geen ruimte.

Zoals we hebben besproken wordt het oude apparaat 09-07-2018 bij u opgehaald.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door