Klacht: Onzekerheid over levering van pakket

Smasje op 01 september 2026 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Extra@home has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 26 september 2026
Reactie van het bedrijf:

Beste Purdey Smazyk, Excuus voor de verlate reatie. Wij hebben dit voor je nagekeken op opgegeven postcode en adres, maar komen geen order tegen. Wij adviseren je om opnieuw contact op te nemen met de pakketdienst. Met vriendelijke groet. Extra@Home

Bedrijf Extra@home
Status Opgelost
Datum 1 september 2026

Er is onduidelijkheid over de levering van een pakket dat via PostNL is verzonden. De verzender heeft geen tracktrace code ontvangen en kan geen contact opnemen met Extra@home, waar het pakket volgens PostNL is overgedragen. De verzender verzoekt om informatie over de status van het pakket, de bezorgdatum en de mogelijkheid om de bezorgafspraak te wijzigen.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket dat via de reguliere pakketpost is verzonden. Volgens de PostNL-app is het pakket overgenomen door PostNL, maar sindsdien is er geen datum meer vermeld voor de bezorging en ontbreekt een tracktrace code. Ik heb contact opgenomen met PostNL, maar zij geven aan dat het pakket aan Extra@home is overgedragen en dat ik daar moet zijn. Helaas zijn er geen contactgegevens van Extra@home beschikbaar. Ik wil nu graag weten waar mijn pakket is, wanneer het bezorgd zal worden en de mogelijkheid om de afspraak te verzetten als ik op dat moment niet thuis ben.

Gewenste Oplossing:

Ik vraag om duidelijkheid over de locatie van mijn pakket, de bezorgdatum en de mogelijkheid om de bezorgafspraak aan te passen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 september 2026 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Purdey Smazyk,

Excuus voor de verlate reatie.

Wij hebben dit voor je nagekeken op opgegeven postcode en adres, maar komen geen order tegen. Wij adviseren je om opnieuw contact op te nemen met de pakketdienst.

Met vriendelijke groet.

Extra@Home

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM