Klacht: Onterecht dubbel betaalde vervoerskosten

izetuur op 13 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Goed nieuws! U heeft artikel(en) besteld bij Leenbakker B.V.. En deze komen we bij u bezorgen met onze service Extra@Home. Op 30-5-2017, tussen 10:00 en 13:00 staan onze bezorgers voor uw deur. En zij gaan pas weg, als u tevreden bent.

Extra informatie
Benieuwd waar uw bestelling is? Volg online uw bestelling. Een half uur voordat we bij u aanbellen, ontvangt u van ons een sms. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

Woont u op de Waddeneilanden? Reken dan op een extra bezorgdag. We komen in dat geval een dag later uw artikel(en) bezorgen. Helaas kunnen we niet aangeven hoe laat we bij u langskomen.

Onze klantenservice
Heeft u een vraag? Dan zijn we bereikbaar op 088-23 6 3 764 op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00- 18.00 uur. Belt u vanuit België? Dan kunt u ons op werkdagen bereiken van 07.00- 19.00 uur via het telefoonnummer 0032- 37600519.

Met (extra) vriendelijke groet,

Het team van PostNL Extra@Home

NB: Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Gelieve

Deze mail ontving ik van Extra@Home
:
Op 27 mei heb ik online een matras besteld bij Leen bakker op de onlineshop.
Deze zou na 2 dagen geleverd worden .
Dinsdagochtend vroeg kreeg ik een mail dat de levering die zelfde dag zou plaatsvinden .
Hieronder staat de tekst die ik per mail toegestuurd kreeg van de vervoerder TNT post

Beste,

Goed nieuws! U heeft artikel(en) besteld bij Leenbakker B.V.. En deze komen we bij u bezorgen met onze service Extra@Home. Op 30-5-2017, tussen 10:00 en 13:00 staan onze bezorgers voor uw deur. En zij gaan pas weg, als u tevreden bent.

Extra informatie
Benieuwd waar uw bestelling is? Volg online uw bestelling. Een half uur voordat we bij u aanbellen, ontvangt u van ons een sms. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Deze melding heb ik niet van Tntpost ontvangen
Ik heb zelf deze zelfde dag kontakten op genomen met Tntpost en zeiden dat de bezorger al aan de deur geweest was.
Ik zei dat het raar was dat ik geen melding had gehad hier van .
De medewerker van Tntpost zei dat dit systeem niet altijd klopte .
Hij stelde toen voor om met de desbetreffende chauffeur kontakten op te nemen en me hierover terug te bellen.
Dit heeft de medewerker wel geprobeerd maar heb deze oproep gemist.
Wat ik jammer dat de medewerker niet teruggebeld heeft.
Vervolgens heb ik zelf weer teruggebeld en zei een andere medewerker dat hij niks meer voor me kon betekenen dan een nieuwe afspraak inplannen .Deze nieuwe datum werd 1 juni in de middag.
Uiteindelijk stonden ze inderdaad weer voor de deur met een matras .
Of ik maar weer €45,- af wilde rekenen.
Ik heb aan gegeven dat ik al betaald had bij de aankoop.
De chauffeur ging bellen met Leen Bakker die aangaf dat er in de voorwaarden stond dat ik tussen 8:00 en 20:00 thuis had moeten zijn .
De chauffeur gaf me de desbetreffende medewerkster Eene Karin haar achternaam wilde ze niet geven die zei dat ik op de aangegeven tijd thuis had moeten zijn en maar met de chauffeur moest afrekenen.
Ik refereerde naar hun mail waar ze de indruk wekte dat er een mogelijk in de leveringstijd om te zorgen dat je thuis kan omdat er een sms naar je mobiel gestuurd zou worden maar mevrouw bleef maar hameren om het feit dat ik maar thuis zou moeten zijn
Vervolgens heb ik contacten gehad na 30 minuten in de wacht gezeten te hebben met Leen Bakker met ene Edith die ook haar achternaam niet wilde geven .
Weer het hele verhaal uit gelegd maar mevrouw bleef in dezelfde kontex als de medewerker van Tntpost .
Ik vind dat ik onterecht dubbele transport kosten heb betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik de dubbel gemaakte kosten terug krijg.
En de misleidende tekst uit de email gehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/ mevrouw Izeboud,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is er verwarring ontstaan betreft de berichtgeving en het tijdvenster waar in de chauffeur de levering doet.

Het ontvangen tijdvenster is leidend. U wordt geacht thuis te zijn in dit blok. De berichtgeving van 30 min voor levering kan door niet altijd verzonden, dit komt door het afmelden van de chauffeur van zijn adressen. Het kan zijn dat de chauffeur dit niet kan omdat deze geen apparatuur bij zich heeft. Onze excuses hiervoor.

We hebben met Leen Bakker afgesproken dat er extra bezorgkosten gerekend worden bij een 2de bezorgpoging. Bent u hiermee niet mee eens, dan verwijs ik naar Leen Bakker om dit bedrag terug te vragen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door