Mijn Klacht:
Beste,
Goed nieuws! U heeft artikel(en) besteld bij Leenbakker B.V.. En deze komen we bij u bezorgen met onze service Extra@Home. Op 30-5-2017, tussen 10:00 en 13:00 staan onze bezorgers voor uw deur. En zij gaan pas weg, als u tevreden bent.
Extra informatie
Benieuwd waar uw bestelling is? Volg online uw bestelling. Een half uur voordat we bij u aanbellen, ontvangt u van ons een sms. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Woont u op de Waddeneilanden? Reken dan op een extra bezorgdag. We komen in dat geval een dag later uw artikel(en) bezorgen. Helaas kunnen we niet aangeven hoe laat we bij u langskomen.
Onze klantenservice
Heeft u een vraag? Dan zijn we bereikbaar op 088-23 6 3 764 op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00- 18.00 uur. Belt u vanuit België? Dan kunt u ons op werkdagen bereiken van 07.00- 19.00 uur via het telefoonnummer 0032- 37600519.
Met (extra) vriendelijke groet,
Het team van PostNL Extra@Home
NB: Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Gelieve
Deze mail ontving ik van Extra@Home
:
Op 27 mei heb ik online een matras besteld bij Leen bakker op de onlineshop.
Deze zou na 2 dagen geleverd worden .
Dinsdagochtend vroeg kreeg ik een mail dat de levering die zelfde dag zou plaatsvinden .
Hieronder staat de tekst die ik per mail toegestuurd kreeg van de vervoerder TNT post
Beste,
Goed nieuws! U heeft artikel(en) besteld bij Leenbakker B.V.. En deze komen we bij u bezorgen met onze service Extra@Home. Op 30-5-2017, tussen 10:00 en 13:00 staan onze bezorgers voor uw deur. En zij gaan pas weg, als u tevreden bent.
Extra informatie
Benieuwd waar uw bestelling is? Volg online uw bestelling. Een half uur voordat we bij u aanbellen, ontvangt u van ons een sms. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Deze melding heb ik niet van Tntpost ontvangen
Ik heb zelf deze zelfde dag kontakten op genomen met Tntpost en zeiden dat de bezorger al aan de deur geweest was.
Ik zei dat het raar was dat ik geen melding had gehad hier van .
De medewerker van Tntpost zei dat dit systeem niet altijd klopte .
Hij stelde toen voor om met de desbetreffende chauffeur kontakten op te nemen en me hierover terug te bellen.
Dit heeft de medewerker wel geprobeerd maar heb deze oproep gemist.
Wat ik jammer dat de medewerker niet teruggebeld heeft.
Vervolgens heb ik zelf weer teruggebeld en zei een andere medewerker dat hij niks meer voor me kon betekenen dan een nieuwe afspraak inplannen .Deze nieuwe datum werd 1 juni in de middag.
Uiteindelijk stonden ze inderdaad weer voor de deur met een matras .
Of ik maar weer €45,- af wilde rekenen.
Ik heb aan gegeven dat ik al betaald had bij de aankoop.
De chauffeur ging bellen met Leen Bakker die aangaf dat er in de voorwaarden stond dat ik tussen 8:00 en 20:00 thuis had moeten zijn .
De chauffeur gaf me de desbetreffende medewerkster Eene Karin haar achternaam wilde ze niet geven die zei dat ik op de aangegeven tijd thuis had moeten zijn en maar met de chauffeur moest afrekenen.
Ik refereerde naar hun mail waar ze de indruk wekte dat er een mogelijk in de leveringstijd om te zorgen dat je thuis kan omdat er een sms naar je mobiel gestuurd zou worden maar mevrouw bleef maar hameren om het feit dat ik maar thuis zou moeten zijn
Vervolgens heb ik contacten gehad na 30 minuten in de wacht gezeten te hebben met Leen Bakker met ene Edith die ook haar achternaam niet wilde geven .
Weer het hele verhaal uit gelegd maar mevrouw bleef in dezelfde kontex als de medewerker van Tntpost .
Ik vind dat ik onterecht dubbele transport kosten heb betaald.
Gewenste Oplossing:
Als ik de dubbel gemaakte kosten terug krijg.
En de misleidende tekst uit de email gehaald wordt.
