Mijn Klacht:
zit van 16.00 tot 20.00 te wachten op een levering
niets
Gewenste Oplossing:
heb een snipperdag opgenomen wie betaald mij die terug
marckie220 op 23 juli 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post
zit van 16.00 tot 20.00 te wachten op een levering
niets
heb een snipperdag opgenomen wie betaald mij die terug
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 juni 2015 om 14:01 geantwoord
Geachte heer/mevrouw.
Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.
Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice