Mijn Klacht:
Ik heb als cadeau voor mijn oma een tuintafel gekocht bij YSK. Deze zou vandaag 28 mei tussen 8 en 10 uur worden geleverd. Vervolgens krijg ik een telefoontje om kwart voor 9 ja sorry de tafel past niet meer in de bus.
Dus ik zou zo spoedig mogelijk een nieuw tijdsvak krijgen.
Ik had extra vrij genomen om mijn oma te helpen de tafel in de tuin te zetten en te monteren. Ik ben vervolgens maar gaan werken. Om 18:00 heb ik nog steeds niks gehoord en is er niks geleverd. Zojuist telefonisch contact gehad met post NL extrahome. Na een lange wachttijd krijg ik iemand aan de telefoon die me vervolgend doodleuk verteld dat het pakket in een extra rit zou worden gezet maar dit nog steeds niet is gebeurd.
Met andere woorden de kans dat het pakket vandaag bog gaat komen is minimaal. ik moet maar tot half 8 wachten en dan maar weer terug bellen om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik vind dit echt niet kunnen betaal je hier 30 euro voor???? Voor deze waardeloze service.
Gewenste Oplossing:
Een tegemoetkoming want heb hier geen 30 euro voor over. Heeft me ook al zelf ook al verlof gekost.
