Klacht: Niet nakomen afspraken levering

Naomii.. op 28 mei 2019 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb als cadeau voor mijn oma een tuintafel gekocht bij YSK. Deze zou vandaag 28 mei tussen 8 en 10 uur worden geleverd. Vervolgens krijg ik een telefoontje om kwart voor 9 ja sorry de tafel past niet meer in de bus.
Dus ik zou zo spoedig mogelijk een nieuw tijdsvak krijgen.
Ik had extra vrij genomen om mijn oma te helpen de tafel in de tuin te zetten en te monteren. Ik ben vervolgens maar gaan werken. Om 18:00 heb ik nog steeds niks gehoord en is er niks geleverd. Zojuist telefonisch contact gehad met post NL extrahome. Na een lange wachttijd krijg ik iemand aan de telefoon die me vervolgend doodleuk verteld dat het pakket in een extra rit zou worden gezet maar dit nog steeds niet is gebeurd.
Met andere woorden de kans dat het pakket vandaag bog gaat komen is minimaal. ik moet maar tot half 8 wachten en dan maar weer terug bellen om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik vind dit echt niet kunnen betaal je hier 30 euro voor???? Voor deze waardeloze service.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming want heb hier geen 30 euro voor over. Heeft me ook al zelf ook al verlof gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 31 mei 2019 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van de Schoot,

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen en dat u geen tijdige informatie heeft mogen ontvangen over uw bezorging.

Vanuit onze planning hadden wij doorgekregen dat uw order met een nieuwe route alsnog geleverd zou worden, omdat deze niet mee kon met de oorspronkelijke route.
Dit hebben wij 's ochtends zo ook aan u doorgegeven. Helaas hebben wij vanuit de planning geen bericht ontvangen dat uw order toch niet geleverd zou gaan worden. Hierdoor hebben wij u vervolgens ook niet over kunnen informeren. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder dat zij in het vervolg onze klantenservice hierover inlichten zodat wij u en andere klanten op de hoogte kunnen brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u helaas verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door