Klacht: luie bezorger

op 14 september 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 3 maal toe is mijn bestelling niet aangekomen. En waarom niet? Omdat de bezorger niet verder keek dan zijn neus lang was en dus de ingang van het gebouw niet kon vinden, en dus maar gewoon weer is vertrokken. Geen email of telefoontje met waarom ze mij niet konden bereiken, helemaal niks. Terwijl de andere ingang gewoon om de hoek staat…
mijn teleurstelling is groot.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik mijn pakket zie staan, zonder er weer 3 dagen voor vrij te maken omdat ik verwacht dat hij bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 17 september 2018 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danielle Kreeftenberg,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw bestelling niet op de gewenste datum is bezorgd.
Helaas had de chauffeur niet de informatie ontvangen dat de ingang naar uw adres op een andere plek is. De chauffeur heeft de melding gedaan van niet thuis en heeft een foto gemaakt. Hij is niet verplicht om u te bellen.
Onze bezorgers zijn niet op de hoogte van bepaalde ingangen van flats enof appartement complexen.

Volgens onze informatie is uw pakket 15-09-2018 bezorgd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle28