Klacht: Levering

Willeke17 op 02 juli 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag zou mijn bestelling bezorgd worden, deze werd afgebeld omdat de auto pech had. Vrijdag weer een poging en ook die werd afgebeld. Via de winkel waar ik besteld heb ik toch via via een deel van bestelling gekregen. Omdat jullie er zogenaamd niks meer mee konden doen! En ik was het echt nodig!
Verder niets meer van jullie gehoord. Ik moest nu vandaag zelf bellen om te vragen waar de rest bleef! Die word dan eindelijk morgen bezorgd.
Waardeloos hoelang ik elke keer in de wacht werd gezet omdat er overlegd werd. Het probleem werd in mijn schoenen geschoven.

Gewenste Oplossing:

Ze hadden moeten zoeken naar een oplossing en niet jullie probleem bij mij neerleggen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

6 jaren geleden - Beste Willeke van Slooten, Bedankt voor uw bericht. Helaas is het niet mogelijk om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Onder de door u gemelde adresgegevens is er geen opdracht zichtbaar. Graag ontvang ik de juiste gegevens van het bezorgadres in uw reactie. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Havik 1, 8309 CN Tollebeek

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 juli 2018 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willeke van Slooten,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet compleet is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Er waren problemen om een deel van uw bestelling te traceren. In overleg met Beter Bed is het niet te traceren deel van de bestelling verwijdert.

Volgen onze gegevens is het restant van uw bestelling op 03-07-2018 geleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door