Mijn Klacht:
Op 30-1-2015 werd er bij een koelkast door extra@home bezorgd. De vrachtwagen van de bezorgdienst stond verder in de straat uit het zicht omdat ze moeite hadden om in onze straat te komen. Dat vond ik al vreemd omdat ik dat nog nooit eerder had meegemaakt en regelmatig diverse vrachtwagens door de straat ziet rijden.
Mijn oude koelkast had ik in de voortuin klaar gezet zodat ze die gelijk mee konden nemen. Voordat er aangebeld werd stonden ze een tijdje te kijken naar die koelkast en naar de bezorgbon in hun handen (lang leve camerabeelden). Nadat ik de deur opendeed werd er direct gevraagd om te tekenen terwijl de koelkast nog in de vrachtwagen stond. Dat deed ik, maar de afleverbon hield ik nog bij me. De koelkast werd met een steekwagen de tuin in gerold en ze weigerden om deze naar binnen te dragen. Dit omdat ik voor een standaard bezorging had gekozen. Dat zouden ze alleen doen bij een plus bezorging. Ook weigerde ze in eerste instantie om de oude koelkast mee te nemen. Nadat ik zei dat ik naar extra@home ga bellen mopperde ze dat ze dan maar toch die koelkast meenemen. Vervolgens moest ik zelf die 100 kilo zware kast naar binnen dragen. Na uitpakken bleek er een deuk te zitten aan de achterzijde in de radiator. Ook een zijpaneel is beschadigd. Ik heb het vermoeden dat er iets is gebeurd dat ik niet mocht zien en dat ze zo snel mogelijk van me af wilde. Nu moet ik het maar oplossen met de verkoper.
Gewenste Oplossing:
Gedeeltelijke restitutie bezorgkosten en herstellen schade