Klacht: Klacht over bezorging koelkast

Peter Iskes op 31 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-1-2015 werd er bij een koelkast door extra@home bezorgd. De vrachtwagen van de bezorgdienst stond verder in de straat uit het zicht omdat ze moeite hadden om in onze straat te komen. Dat vond ik al vreemd omdat ik dat nog nooit eerder had meegemaakt en regelmatig diverse vrachtwagens door de straat ziet rijden.
Mijn oude koelkast had ik in de voortuin klaar gezet zodat ze die gelijk mee konden nemen. Voordat er aangebeld werd stonden ze een tijdje te kijken naar die koelkast en naar de bezorgbon in hun handen (lang leve camerabeelden). Nadat ik de deur opendeed werd er direct gevraagd om te tekenen terwijl de koelkast nog in de vrachtwagen stond. Dat deed ik, maar de afleverbon hield ik nog bij me. De koelkast werd met een steekwagen de tuin in gerold en ze weigerden om deze naar binnen te dragen. Dit omdat ik voor een standaard bezorging had gekozen. Dat zouden ze alleen doen bij een plus bezorging. Ook weigerde ze in eerste instantie om de oude koelkast mee te nemen. Nadat ik zei dat ik naar extra@home ga bellen mopperde ze dat ze dan maar toch die koelkast meenemen. Vervolgens moest ik zelf die 100 kilo zware kast naar binnen dragen. Na uitpakken bleek er een deuk te zitten aan de achterzijde in de radiator. Ook een zijpaneel is beschadigd. Ik heb het vermoeden dat er iets is gebeurd dat ik niet mocht zien en dat ze zo snel mogelijk van me af wilde. Nu moet ik het maar oplossen met de verkoper.

Gewenste Oplossing:

Gedeeltelijke restitutie bezorgkosten en herstellen schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 juni 2015 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u order is afgerond, wijzigen wij de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Extra@home beoordeeld.

Peter Iskes

Heeft op 17 juni 2015 om 19:37 geantwoord

Het bevreemd mij om te horen dat de klacht zou zijn opgelost. Op 17 maart jl. heb ik van Extra@home de volgende email ontvangen: Vervelend om te vernemen dat er bij de levering schade is geconstateerd aan de koelkast. Om deze klacht verder in behandeling te nemen ontvangen wij graag uw gegevens.
Dezelfde dag heb ik gereageerd. Helaas heb ik nooit meer iets van hun gehoord. De klacht is dus niet opgelost.
Ik heb vandaag opnieuw een mail verzonden naar [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door