Klacht: Installatie niet zoals afgesproken, zeer ontevreden

naoual17 op 30 juli 2023 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra@home van Postnl leverde en installeerde een samsung tv bij mij thuis aan de muur. Ik had notabene streepjes gezet, hoe hoog hij moest komen hangen. Uiteindelijk werd de tv ver boven de streepjes gemonteerd en hangt hij veel te hoog. Dit benoemd na montage met de vraag of hij lager gehangen kon worden. De installateur gaf toen aan dat hij dit graag zou willen corrigeren voor mij, maar op een ander moment. Hij gaf aan dat ik Postnl @home kon bellen om een vervolgafspraak in te plannen. Braaf gebeld, vertelde de medewerkster dat dit helemaal geen optie is binnen @home en dat de installateur mij verkeerd had ingelicht. Ik vind dat @home de montage bij mij thuis moet corrigeren zoals beloofd, zodat ik normaal tv kan kijken. Ik sta verder buiten het wel goed of niet goed ingewerkt zijn van medewerkers. Voel me zwaar gedupeerd. Ik heb niet voor niets 100 eur voor de montage betaald.

Graag een monteur langs sturen om de montage te corrigeren, zoals beloofd door de installateur.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 02 augustus 2023 om 19:11 geantwoord

Beste Naoual,

Vervelend om te horen dat de installatie niet naar wens is verlopen. Kan mij goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent en een melding van wilt maken.

Ik zie dat de bezorging en installatie gedaan is door onze afdeling PostNL Extra@Home Inbouw Installatie services Ik heb de klacht doorgezet met het verzoek om met jou contact op te nemen.

Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home

naoual17

Heeft op 28 augustus 2023 om 10:45 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Beste postnl,

ik ben tot op heden niet gebeld door PostNL Extra@Home.

Hartelijke groet, Naoual van de Leur

Alle klachten die gemeld zijn door naoual17