Klacht: Geen levering

op 12 oktober 2019 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bank besteld bij Otto bv. Deze hebben we besteld met ophaal service van de oude bank. Eerder gebeld aangezien de zaterdag dat de levering moet plaats vinden ik zelf aan het werk ben en de bank niet bij de deur kan neerzetten zoals afgesproken. Telefoniste uitgelegd dat ik hem wel buiten kan zetten maar het regens. Hier notitie van gemaakt en zou geen probleem moeten zijn. Dus in de ochtend om 7uur buiten gezet en naar me werk gegaan (vrouw met 3 kleine kinderen nog thuis) krijgt ze om 1000uur. Een mail bank wordt niet bezorgd vandaag.
Gebeld en de bank paste niet meer in de vrachtwagen dus moeten maar een nieuwe dag plannen? Oude bank wordt niet meegenomen na uitleg dat deze buiten staat omdat hij nat is?! Pardon hier hebben wij speciaal voor gebeld. Al met al een weekend zonder bank en op de koude vloer zitten bedankt postnl!

Vandaag geleverd krijgen maar dat wordt een utopie

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 14 oktober 2019 om 13:29 geantwoord

Beste meneer Haasnoot,

Onze excuses voor deze gang van zaken.

Bij Otto leveringen is het zo dat wanneer wij een oud meubel mee terug nemen, deze vanuit de gewenste plek in huis wordt gehaald door onze bezorgers. U geeft aan te hebben afgesproken deze bij de deur klaar te zetten, maar ik kan in uw gegevens helaas niet terugvinden dat er hier contact met ons over is geweest. Onze excuses mocht u van één van onze medewerkers de verkeerde informatie hebben doorgekregen en er tegen u gezegd zijn dat u deze buiten kon neerzetten.

Vandaag bezorgen onze bezorgers alsnog uw nieuwe bank en nemen uw oude mee retour.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leonardhaasnoot