Klacht: Geen bezorging

Aylin Ozrak op 26 augustus 2023 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week zondag een grote aankoop gedaan bij een bouwmarkt en gekozen voor bezorgdatum vrijdag 25 augustus, omdat de aannemer zaterdag 26 augustus zou beginnen met het leggen van laminaat in de nieuwe woning. Geen laminaat ontvangen. Want de levering is geannuleerd, we konden een nieuwe datum inplannen, dus hebben we voor zaterdag 26 augustus gepland. We hebben geen tijdvak gekregen wanneer het geleverd gaat worden. Contact opgenomen, ons is vermeld dat het “pakket te groot is en naar een andere “afdeling” moet.. Zodra het in orde is gaan ze contact met ons opnemen.
Ik heb de aannemer voor zaterdag en voor zondag betaald, wie gaat dit vergoeden voor mij?
Ik moet over 2 weken de sleutels van de huidige woning inleveren. Hoe ga ik dit redden?
Ik heb aangeboden om het “pakket” op te halen als ze mij vermelden waar het is. Dat doen ze niet omdat het dus te “groot” is.
Het gaat om 41 pakken laminaat ondervloer en 4 wandpanelen.
Wanneer de levering plaats gaat vinden weten we niet..

Gewenste Oplossing:

Oplossing eerst volgende dag wil ik mijn spullen ontvangen!
Zodat de aannemer zo snel mogelijk kan beginnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 05 september 2023 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Aylin Ozrak